Kontakty

Twitter: 

Mal som šťastie. Autá som miloval od malička, vedel som ich vraj rozoznať podľa zadných svetiel a ich značky som sa začal učiť ešte ako škôlkar. No omnoho neskôr, keď už som mal dokonca aj vlastný vodičský preukaz, aj keď iba veľmi čerstvý - odviezol ma kamarát na svojom Subaru Impreza GT a dokonca ma pustil aj za volant. To bolo v roku 1998, kedy 200 koní predstavovalo úplne, ale úplne iný svet. Neskôr sa niečo podobné opakovalo s BMW Z8, BMW M3 a odvtedy som autám prepadol, sníval som a túžil po nich. Počas mojej prvej, viac-ako-plno-úvazkovej práce som sa jedného dňa dostal na pohovor do časopisu GoldCar, kde mi dali v roku 2003 šancu. Externe. Približne vtedy som si kúpil aj svoje prvé poriadne auto na leasing, ktoré som vymenil za Citroen Xsara splácaný rodičom. Honda Civic Type-R som si samozrejme kúpil tajne, naši by mi ho nikdy predsa neschválili. Škoda len, že to bol naozaj aj posledný poriadny kus od Hondy, s ktorým som mal na dlhé roky česť. Pri GoldCar-e to ale neostalo, prišlo Plus7dní, AutoServer.sk, Žilinský večerník a nakoniec TA3 a relácia Motoring, kde som ostal do decembra 2014.

Samotné písanie - od malička som rád slohoval. Aj keď tá gramatika bola problém, o tom by vedeli rozprávať aj moji starí rodičia, ktorí ma ničili diktátmi. Dnes im patrí moja vďaka, rovnako ako kamarátom za moje prvé dotyky s autami. Aby som sa ale vrátil k autám, od Hondy som si odskočil do RenaultSportu, kde som vystriedal Mégane RS Dci, Clio RS a na dlhý čas zakotvil pri RenaultSport Mégane R26.R, ktoré síce dodnes vidíte na tom obrázku nad každým textom, tiež však patrí minulosti. A moje prvé auto? Neprihlásený Golf II, 1.8i od Karola Šedivého, ktorý už bohužiaľ nie je medzi nami. Keď ma v tom aute previezol, musel som ho mať. Čo na tom, že to nebolo GTi. Čo na tom, že zospodu bolo hrdzavé od dlhodobého státia. Bola tma, jazdilo fantasticky a mohlo byť moje. A aj bolo, aspoň na krátky čas.

A prečo carblog.sk/budinsky.sk? Existuje totiž iba jeden priestor, kde si skutočne môžete napísať všetko tak, ako to vnímate vy. Stránka Carblog.sk/Budinsky.sk je iba moja a jej obsah tvoria moje vlastné myšlienky, ktoré nezmení žiadna šikovná ruka editora alebo iný element, ktorý ovplyvňujú aj iné faktory ako vlastné svedomie. Budem písať najmä o autách, no občas sa sem môže zatúlať aj elektronika a iné radosti. Príjemné čítanie.

Ak by vás nebodaj zaujímali niektoré videá, ktoré sme točili pre TA3 - Motoring ešte v minulosti s Ľubom Strakom, nájdete ich tu: YOUTUBE

Twitter